Παρασκευή 14 Οκτωβρίου 2005

Τα θέλω και τα όνειρα μιας ζωής

Αν αφήσουμε το μυαλό μας ελεύθερο να ονειρευτεί τότε οι προσωπικές (πραγματικές ) επιθυμίες βγαίνουν στην επιφάνεια. Ορίστε μερικές από τις δικές μου με τυχαία αρίθμηση:

1. Να δω την Γη από το διάστημα.

2. Να διακοσμήσω ένα διαμέρισμα σύμφωνα με όλους τους κανόνες του Feng Sui, για να δω αν έχει καμία διαφορά.

3. Να ταξιδέψω όσο πιο πολύ μπορώ. (Γη του πυρός ή Άνω τραχανοπλαγιά δεν έχει σημασία)

4. Να μάθω να γράφω γιαπωνέζικα και αραβικά.

5. Να γράψω ένα βιβλίο και να διαβάσω όσα πιο πολλά μπορώ.

6. Να μην ξεχάσω ότι ζω.

7. Να ζήσω στην απομόνωση κάπου στην Αλάσκα. (για περιορισμένο χρονικό διάστημα)

8. Να οδηγήσω μια Ferrari.

9. Να μην σκοτωθώ όταν θα οδηγήσω την Ferrari.

10. Να γνωρίσω όσους πιο πολλούς ανθρώπους μπορώ.

11. Να ζήσω την ίδια μέρα κατ επανάληψη τρεις φορές.

12.Να γνωρίσω τον Αρκά.

13. Να συνομιλήσω με τον Eko και τον Hawking.

14. Να γινόμουνα guest star στα Friends. (δυστυχώς τελειώσανε, έστω στο Joey συμβιβάζομαι)

15. Να ζήσω σκηνές δράσης από ταινίες. (έτσι για την φάση)

16. Να θεραπεύσω την αϋπνία μου και να κοιμάμαι σαν άνθρωπος.

17. Να ζητήσω συγνώμη από όσους είχα, έχω και θα πληγώσω.

18. Να λέω καθημερινά στα άτομα που αγαπάω ότι τα αγαπάω.

19. Να έχω μια καλή κουβέντα για όλους.

20. Να ζήσω σαν τον Ροβινσώνα. (χωρίς τον Παρασκευά όμως, καλύτερα με Παρασκευούλα)

21. Να στείλω ένα μήνυμα με μπουκάλι να δω αν θα πάρω απάντηση.

22. Να παίξω σκάκι με τον Kasparov. (και να χάσω φυσικά)

23. Να κάνω την διαφορά στην ζωή κάποιου ατόμου.

24. Να δω το χαμόγελο στα μάτια των παιδιών μου.

25. Να δοκιμάσω διαφορετικές γεύσεις.

26. Να ανοιχτώ σε ανθρώπους.

27. Να ζήσω μια μέρα σαν άλλος άνθρωπος.

28. Να μην αποκτήσω ποτέ «υπηρέτες».

29. Να μην σκοτώσω ποτέ.

30. Να έχω (έστω μια φορά) χρήματα στα τέλη του μήνα.

31. Να γελάω πιο συχνά.

32. Να είμαι ευτυχισμένος με αυτό που είμαι και αυτό που κάνω.

33. Να μην πίνω τόσους πολλούς καφέδες.

34. Να δουλεύω με ευχαρίστηση.

35. Να μην συμμετέχω ποτέ σε κανένα ριάλιτυ.

36. Να είμαι σωστός με τους φίλους μου τουλάχιστον.

37. Να γνωρίσω τους «εχθρούς» μου.

38. Να μην χαθώ με τα άτομα που μεγάλωσα μαζί.

39. Να μην μείνω ποτέ χωρίς μουσική.

40. Να ξαναδώ όλες τις αγαπημένες μου ταινίες.

41. Να γνωρίσω εκ των έσω άλλες θρησκείες.

42. Να μην ξεχάσω τις ρίζες μου.

43. Να μην με χάσω ποτέ.

44. Να μπορώ να επιβιώσω χωρίς ηλεκτρισμό.

45. Να φωνάξω από την κορυφή ενός βουνού με όλη μου την δύναμη

46. Να κάνω sex στα πιο περίεργα μέρη που υπάρχουν.

47. Να παλέψω για έναν «σωστό» σκοπό.

48. Να πάρω υποψηφιότητα για ένα Nobel.

49. Να κάνω πραγματικότητα όσα πιο πολλά μπορώ από αυτή την λίστα.

50. Να πεθάνω γελώντας και με αξιοπρέπεια.

Και στο τέλος…
51. Να δω τι υπάρχει μετά το θάνατο!

1 σχόλια:

boubouka είπε...

Θέλω
1.Να κάνω τους αλλους να χαμογελάνε

2.Να πιστεύω στον εαυτό μου

3.Να ειμαι αγαπητικος απο τους γύρω μου

4.Να ξυπναω το πρωί και να ειναι όντως αλλη μια ηλιολουστη μερα στο Μπαρι


5.Να αποκτησω περισσότερη υπομονή

6.Να έχω την υγειά μου

7.Να είμαι στον κοσμο μου και να μην δινω σημασια σε μαλακιες

8.Να ελπιζω στην αγαπη

9.Να παρω το νεο iPod

10.Να μιλαω πιο γρήγορα

11.Να δωσω

12.Να ξεσπασω

13.Να με κοιτανε στα ματια

14.Να κοψω το γαμημενο το τσιγαρο

15.Να σωπάσω

16.Να ζητησω συγνωμη απο τον εαυτο μου και επειτα σε ολους

17.Να βαζω τονους

18.Να μην σπαω τα @@ του Bizio

19.Να Ερωτευτώ

20.Να ευχαριστήσω τον θεο

21.Να σκεφτομαι περισσοτερο

22.Να ξαναζήσω το παραμυθι

23.Να προσφέρω λουλουδια

24.Να ειμαι καλος φιλος

25.Να πανε στα κομματια ολα και να φωναξω ΣΑΣ ΑΓΑΠΩ

26.ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΩ ΠΑΙΔΙ

27.ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΩ Ο ΓΙΑΝΝΗΣ